Tudiaa HOtak Hang ..!!!
Friday, 3 May 2013, ϟ 0 shout(s)

ahhhhchummm!!!!! c:
ehh ehh korang? (hye!!!! lambai tangan)




kay smua tajuk kali nie pasal member kelas aq yg otak nye, entah lar bagi aq, pmikiran depa "WEIRD"...
sblum uh aq nak intro sal diri aq jap.. i mean otak aq nie berfungsi camne.. firstly aq nie jenis yg tak suka benda yg rumit (walopun ayat essay aq selalu complicated)... so bile aq tngok owg gadoh, aq mesti wat blur... bile aq tengok seseowg ngah memujuk member dye, aq just pkir "erhh ade aq kisah?"
-tak kena kat batang hidup sendiri boleh lar bnyak cer an?  LOL :P

so ari nie cer pasal incident yg berlaku kat kelas aq.. yehee pasal monitor kami yg gentle uh merajok (merajuk nan geng pompuan) kate cik penolong pompuan kami, (time prjumpaan wanita khusus 5Arif, kat dewan tok beta :D)  hahaa she said "hei sek mu nie tahu dok hok ketuo kita mrajuk nga sek tino, pertama skali kat (....) ngan (....) so, sy mintok semuo budok tino pkat mitok maaf nga ketuo tuh deh..! tolong la... perase  dok ketuo kito loni tok kecek, malaz wi salam kat cikgu, tu semua sebab sek mu laa, so sy mintok tolong bebanyok, pakat minto maaf kay.!) "   ~hye cik penolong banyak pulak kaw berkate-kate ea... so dlam mesyuarat tergempa uhh sebenarnye aq larikan diri. malas kot nak dengar.. ea laa benda  yg aq tak buat an? lagi pun aq ngan tuan monitor kamcing sangat..!!!  so dlam melarikan diri ke kelas untok pulang, perasan pulak aq kat 3 member lain yg muka nye masam tahap buah katak puru kate ko..!!! depa  trut melarikan diri... so aq join depa laa (haii choii) .. dlam perjalan ke kelas, depa gossip, gossip... (@#^**(()%$#$%)  kate depa....

member 1 - "baso aq, dgar cakap yo... perasaan dio jah nok keno jago..! pah kito?  
member 2- "jolo uh, nok ikot kato yo sokmo.. blaja keno lar hepy.. biar gege janji kito pehe!! tngok budok kelas c, sek yo gege cikgu tok maroh pon... tuihh..!!!
member 3 - (agguk lebih je tanda setuju) laalalaalaa~



comment sy (mean nye otak aq berfikir)
untok member 1- "Weh kaw nie dah knape LOL? bengong ke bengap hah? dye tuh KETUA kite lar kak manis, respect sikit bole tak? tak kisah lar besar ke tua mane ke kaw.. rule kna ikot, "ketua mesti dihormati" ...
untok member 2- "hang nak cakap connect kan lidah ke otak dlu boleh tak? men sedap jew an... kite kelas A ngok, yg nak same ngan member (...TUT...) lagi uhh pesal?  then sggup kaw, cikgu dok mengajar kat depan, kaw bising kat belakang dgn syarat otak ko pahm? HAKKTUIIHHH lar weh, ko memg tak layak jadi plajar ar kalo adab belajar un tak paham (Get Lost DUMDUM) ..!!!
untok member 3- wehh jgn angguk(sokong) depa sngat boleh tak? bagi laa nasihat, pikir positif bole tak?...

haa itu lahh salasilah depa yg agak tak berbahasa sikit.. then smpai lar tahap salah paham an? sepatot nye tguran cik pnolong disecret kan dari tuan ketua,, tapi mulut owg pew leh buat.. smua benda baik (masalah kecik yg diperbtulkan) smuanye dah jadi missunderstood ... haa sampai lar tahap cik penolong kami  MENANGIS ... bengkak mate bagai ("woii pew cer doh? pi tuisyen nan mate bengkak? heheh :P ")

so pesanan trhormat :
Tolong lar BRAINWASH otak kowang...pikir positif bole tak?  and jgn lupe LIDAH UHH SENTIASE CONNECT NGAN OTAK TIME BERCAKAP okey? and lastly, jegelah perasaan ketua dan  penolong
anda.. seseungguhnye tanpa dyeowg kelas 5ARIF takkan success... think it kawan...~



thanks spend ur time here... *anyway anda boleh cari translater kalo tak paham bhase klantan yg digunakan. haha :D

 W'SALAM :)

Suare hangg!!! bapak derasss .!!!!
ϟ 0 shout(s)

kay yg nie kite curious sat.. "hang weh??? suare awat derasss sangat?"
 


hye LOLOL story molly kite sal persoalan nie begin here... before uhh kna habak dlu  (utara  + nogori sat) ...
kay lah cek ado sowang kawan, dak taw ah awat hang suko sangat ckap kuat... gently memg dye pompuan lar kan. tapi prangai dye uhh haishh, actually aq pham sngat, dye saje wat cam uhh (CAKAP KUAT2) sebabnye an,

1- Saje publisiti murahan (bajet wat lawak ahh, owg gelak...
2- supaye member yg dye paggil (kuat2) uhh dapat malu (hakktuihh lar prangai..!!!)
3-supaye owg tahu yg dye peka nan alam, bajet smua tahu (bak makoh2 nie hala ko demo sokmo..!!!) _ Klate mai.
4- kesunyian... (LOL)

kay lar same ade aq reka or not, yg jelas memg aq btol2 benci owg cam uhh.. syg lar ko uh pompuan, cantik, cute tapi tang cakap, hancukk bak hang..!



nie incident senarnye antara aq nan minah uh~
  Dalam kelas time pendidikan islam... aq nie budak nerd sikit... so tempat aq kat depan skali, baris pertame lajur ketiga... then cam besa, sape lar tak ngantok time subjek uhh weh? so aq plan ar nak lari pegi duk blakang (niat baik) yoo "bukan nye aq nak lari dai ustazah, tapi aq tanak ustazah nampak yg aq syik mguap je" ehhhehe :D then haaa jengjengjeng..kuar lah suare MONSTER minah uhh "LAILI NOK LARI DOHH!!!" sumpah aq ckap kuat gile suare dye, dah ar ustazah un ade kat depan.. wohh sape tak malu weh? nak je aq ckap nie "...... suare ko tak leh KUAT lagi ew? perghhh nasib aq baik je, pkir persahabatan punye pasal an.. huhh... so itu je lar yg aq tertnye.... n pesanan ikhlas dai aq,

"Sape2 yg spesis cam minah uhh, ea tolong lar pikir dlu sebelum bercakap, kami mungkin paham volume anda tak dapat diperlahankan but please, ade hati yg terluka disebalik kate2 anda itu, masa depan mangsa terletak di tangan anda....!!!"


W' S A L A M ...

Love Rain
Tuesday, 25 December 2012, ϟ 0 shout(s)

LOVE RAIN *********

Annyeonghaseyo... yup today is about Love Rain... kay ape agaknya ea yg mengelirukan minah nie eh? sblum uh heart intro  is lagu  nie najwa petik dari citer Love Rain (Korean Drama) hahhaa  n kalo kowang perasan, first lagu yg dimainkan lam Blog nie lagu  lagu Love Rain larr tuh by Jang Geun Seuk... (kadang2 kuar lagu lain dlu, so korang cari ahh kat bawah eh, hehehe)  nak dijadikan citer, najwa teresak esak nages kot ngok citer uhh.. ahhah poodah. then yg best cer uhh, tiap kali diorang Fall in Love situation, hujan  conpirm trun dgan comelnya  :D heee... ermm kalo nak taw more pasal cer uhh kna tengok sendri lar kan.. pasal najwa tak niat nak cer pun cni just wonder something yg kaitan.....hahhaa... and korang taw an MOTIF blog nie? heeeeee



kay seperti yg diketahui, blog nie  MENGAJUKAN  something yg i curious about and  MENJAWAB kembali soalan tuh.. ahhahha (tanye sendri, jwab sendri, KESIAN) actually...... --> (begin)

ermm sebenrnya an, najwa buat bnda same, maksudnya is... bile time Hujan , najwa akan start dgar lagu Love Rain berulang ulang kali tanpa jemu.... haa tambah-2 lagi now bulan disember, musim hujan.. memg terbaik lahh kan? ehhehe entah knape... bile time-2 hujan  gine najwa suka dgar lagu and pandang kat langit or anything kejadian Allah SWT... terase tenangnye taw.. hee kalo kat dlam kreta lagi best ( kbetulan time uhh hujan) haa mula arr najwa akn sumbat telinga nan beats dgar lagu Love Rain smbil wat muka tertanye, n memikir an mase depan pun pandang ke luar tingkap.. sumpah SYIOK...  and actually time uhh najwa tertanye sal CINTA ...  ''agak2 nya ade kew owang nak kat najwa sedangkan najwa nie MEMILIH....???'' hurmmm  banyak kali gak terpikir an.. sebab nye najwa nak Imam  najwa berilmu Tinggi .... sebab kan... kalo owang yg ade ILMU (pandai) automatik dye akn lengkap.. bab kate package nye lengkap ahh... secara auto agamanya , kaye nya , handsomenya , yup everything akn dtg nan sendri... so thats why najwa jadi memilih...  n umi cakap ''najwa, kalo nak jadi doktor, kena larr cari pasangan time belajar kat U tuhh, pasal owg takot nak kahwin nan doktor nie....!!!''  If Allah SWT willing, just AMIN~   so ape yg nak dikaitkan....


  Hujan--> Thinking --> Future --> JODOH (hanya ALLAH SWT  yang tahu) :')


''Somehow, somewhere, someone out there is waiting for someone just like you. If that person constantly shows up in your life, no matter how much you're over them, obviously it's your destiny. Follow it.''



"Being destined is not leaving it all in fate. It's all about how you exert much effort proving that the two of you are really rightfully meant to be together."


"Some people meet the way the sky meets the earth--inevitably, and there is no stopping or holding back their love. It exists in a finished world, beyond the reach of common sense."



''Love will find you, even if you are trying to hide from it.''







W'salam, Annyeong (wave hand)



THEY??? -->
Wednesday, 19 December 2012, ϟ 0 shout(s)

You...!!! ''Do uou LIKE/LOVE me?''



hye... salam semua... yup ''did u just now.. armm looking at me? seriously am i right???'' kay enough nie sebenarnye ayat yg tertanye tanye yg ade lam hati aq bile aq terpandang seowg lelaki yg memikat hati aq... ''seyesly dye tngok aq tak tadi? aq camne, okie tak???'' eaa.. eaa.. just now, i asked myself and i answered it myself hahhah LOL... otohke eomma? hummm? and one more thing.. bile kite ( i thought i had a same feeling like the others girls) pandang those guy for the first time, bwu je terpana nan muka lelaki yg handsome then timbulkan plk minat... seyesly kita akn keep doing something yg boleh tarik perhatian dye and + situasi kita yg tak selesa kan? hemm then start lar kite wonder this ''is he looking at me?'' , ''neo joha?'' ( awak sukaa_______?) kay here have a tale about myself~

-kalo aq pi tuisyen an, contohnya aq bwu daftar la.. first aq masok aq akan cari tempat duduk for sure (hehhe:D) then pas uhh aq akan keep staring at boys there.. and tngok muka sensowang yg handsome.  bile boy uhh bagi respond.. i keep doing something weird... (biase nya tunjuk pandai) (sooo Over) hahaa... gituhh laa.. and citer kat tuisyen ade mamat nie pandang aq. aq selalu je senyum balik.. tapi dye.. aisey cam waswas je nak senyum... ''taw la awak handsome, taw yg awk MESTI + WAJIB dah ade awek, tapi senyum an sedekah''... hahah hatiku berkata kata lagi. so kiteowg still cam uhh lar, smpai stu mase aq nampak dye cam nak tnye something tapi bile aq pandang n senyum,, terus je dye lari... (hantukah aq?) hahaha so smpai lah skrg dah habis tusyen.. aq pendam je.. n smpai skrg la tak pernah tegur.. humm sseyesly will miss him. hahaha.. *tngok seseowg laki handsome lam kelas wat aq smangat nak belajar, though aq taw dye dah BERPUNYE...  hahhahhaha gile kan aq? kay enough smpai  cni... so no conclusion nye err??? so that mean much Bayang2 jee lar... -end cam uhh-



''I can walk down the street all day and people look at me, but they don't talk to me or stop me''
-Scott Speedman Quote


I want you to look at me like you've never looked at anyone else. I want you to look at me like I have something other girls don't.


bye... annyeong ...




why am i ONLY?
Tuesday, 18 December 2012, ϟ 0 shout(s)

No,No,No... STOP MAKE ME ASHAME?


Salam, yup....................... bile sowang minah lalu.... im really doubting either to senyum or staring at her?  opcoz not lar kan~ aq tak pernah jeling kat owg lar awak... buwok macam mane pon si dye.. saye tetap SENYUM...  jadi benda yg ada lam pale otak aq is ''aisey man... minah nie btol ke snyum ikhlas kat aq? ke senyum bab nak jage hati aq??? ... hahah kan dah jadi a big poblem in my mind.. LOL :P mula lar otakk memikir macam2... tapi pnyelesaian nya...  '' i BOW at her, annyeong' hahah lawak bile aq je dah cam ikot budaya korea sedangkan meka senyummmm aje...  ehh nothing complicated here. k bye..


“Everytime you smile at someone, it is an action of love, a gift to that person, a beautiful thing.”
― Mother Teresa

“I was smiling yesterday,I am smiling today and I will smile tomorrow.Simply because life is too short to cry for anything.” 
― Santosh Kalwar, Quote Me Everyday




itu je? hummmmm :3

Monday, 17 December 2012, ϟ 0 shout(s)

HEART'S INTRO ^_^

annyeonghaseyo....

i am a gurl with a wonder heart and silly mind.. hahhaha dont worry.. i create this blog just to release all of my tention, that im alway wondering about... i doubt about this life. i wonder why it would happen? and why must me? so it may be a bit childish n too girlly, because it's come from my own heart n my own curious mind...!!! anyway im Malaysian gurl... so malay language will be use here as i am broken in english LOL :P  see? hahaha and i am fan of korean's idol thats mean i am KPOP much... love SHINEE n im SHAWOL... BigBang too... daa annyeong :)

new past